нет соединения c БД Ура! Дизайн працює . Корисно
На головну
       
Укр
Рус
   

Статті

Перше враження про компанію складається партнерами та потенційними клієнтами ще у момент, коли вони вперше чують її ім’я.  Ім’я може розповісти багато про що. Питання полягає у тому, як створити таке ім’я,  яке буде говорити про компанію лише найкраще.

Дивлячись на сучасну ділову визитку, часом дуже важко повірити, що Людовік XIV мав майже таку ж саму. Тим не менше, візитка — дуже давній винахід, що пройшов еволюцію від «простирадл» розміром з поштову листівку до сучасних представницьких карток.

Далеко не кожна людина, яка має візитки, знає про правила їх використання, існуючі види візитних карток, умовні позначення на візитках та вимоги до їх оформлення, хоча визначальна роль візитки у сучасному бізнесі є загальновизнаною.

Хоча поняття фірмового стилю зародилося лише в ХХ столітті, його основи використовувались ще давніми ремісниками. В епоху глобальної конкуренції фірмовий стиль іноді є найбільш ефективним засобом залучення клієнтів та виділення компанії серед конкурентів.

Відсутність відповідного законодавства та неоднозначність трактування у спеціалізованій літературі часто призводить до плутанини в таких поняттях як «логотип», «фірмовий знак», «торгова марка», «товарний знак». Що ж є що насправді?

 
© Ура! 2006

Створення сайту:

Інтернет системи Інтернет системи