нет соединения c БД Ура! Дизайн працює . Послуги. Графічний дизайн: фірмовий стиль, дизайн поліграфічної продукції, рекламні ідеї, копірайтинг
На головну
       
Укр
Рус
   

Створення текстів

Основна частина інформації потрапляє у свідомість людини саме зі словами. Дизайн друкованої продукції, яким би досконалим він не був, ніколи не зможе працювати без інформаційного наповнення — тексту. Грамотно складений, цілеспрямований текст завжди спонукає читача до дії залежно від завдання, поставленого перед розробниками. Головною властивістю вдалого тексту є те, що він не залишає людину байдужою.

Схема дії ефективного тексту

Написати текст дуже легко. Створити ефективний текст непросто. Це повинен бути цікавий інформаційний матеріал, у якому грамотно використовуються можливості прихованої (саме прихованої!) реклами. Якісні PR-матеріали — рекламні статті, слогани, рекламні тексти — повинні не прямо переконувати потенційного клієнта, а обережно підштовхувати його до прийняття необхідного рішення. Правильно побудована рекламна кампанія може забезпечити фірмі багато років прибуткової діяльності.

Ми впевнені у тому, що робимо. Чому?

Тому що ми:

  • ретельно вивчаємо інформацію про фірму або продукт, перш ніж розробляти текст;
  • чітко формулюємо завдання та ідею кожного тексту;
  • надаємо клієнтові на вибір кілька варіантів ідей і текстів;
  • тестуємо наші тексти, перш ніж віддати їх замовнику.

Ми пропонуємо:

  • складання текстів для рекламно-інформаційних матеріалів;
  • розробку текстових елементів фірмового стилю;
  • оптимізацію та виправлення наданих текстів;
  • стилістичну обробку текстів.

Системність підходу  — ось наш основний козир при написанні текстів. Вдалий текст — результат вирішення ряду важливих завдань:

  • Вивчення і завоювання цільової аудиторії. Ми пишемо тексти не просто так, а для конкретного адресата з конкретною метою.
  • Пробудження зацікавленості й емоцій. Саме інтерес, цікавість і бажання керують людьми при виборі продукції або фірми.
  • Пояснення вигід та відмітних характеристик. Наш текст завжди описує переваги товару, його характерні риси й те, що він може дати покупцеві.
  • Спонукання читачів до дії. Текст складається так, щоб після його прочитання читач був абсолютно впевнений: йому вкрай необхідний саме цей товар або послуга.
 
 
© Ура! 2006

Створення сайту:

Інтернет системи Інтернет системи