нет соединения c БД Ура! Дизайн працює . Послуги. Графічний дизайн: фірмовий стиль, дизайн поліграфічної продукції, рекламні ідеї, копірайтинг
На головну
       
Укр
Рус
   

Розробка фірмового стилю

Фірмовий стиль — це набір постійних дизайнерських (кольорових, графічних), словесних і типографських елементів, які забезпечують візуальну та смислову єдність діяльності, внутрішнього змісту й зовнішнього оформлення компанії.

Основне завдання фірмового стилю в умовах жорсткої конкуренції на ринках — виділити вашу фірму серед усіх інших, підкреслити її характерні риси та переваги.

Цілі фірмового стилю:

  • ідентифікація виробів фірми;
  • виділення товарів фірми на тлі аналогічної продукції конкурентів;
  • підвищення ефективності реклами;
  • активізація корпоративного духу та поліпшення візуального середовища фірми.

Базовий набір елементів фірмового стилю:

  1. Фірмовий знак
  2. Логотип
  3. Фірмовий блок
  4. Фірмові кольори
  5. Фірмовий комплект шрифтів
  6. Фірмовий бланк
  7. Фірмовий конверт
  8. Фірмова папка
  9. Візитки

Розширений набір елементів фірмового стилю

  1. Стиль рекламно-поліграфічної продукції
  2. Стиль рекламних носіїв
  3. Оформлення транспорту
  4. Стиль фірмового одягу
  5. Сувенірна продукція.

Ефективний фірмовий стиль завжди:

  • унікальний (відрізняється новизною і не нагадує фірмовий стиль іншої компанії);
  • пізнаваний (запам’ятовується з першого погляду);
  • виражає ідею (показує асоціативні зв’язки між назвою, родом діяльності та перевагами фірми);
  • зрозумілий (зміст зображень і текстів простий і дохідливий).


 
 
© Ура! 2006

Створення сайту:

Інтернет системи Інтернет системи