нет соединения c БД Ура! Дизайн працює . Корисно . Фірмовий слоган
На головну
       
Укр
Рус
   

Фірмовий слоган

Фірмовий слоган (гасло) — фраза, яка легко запам’ятовується та здатна забезпечувати послідовне проведення рекламних кампаній. Являє собою оригінальний девіз, який постійно використовується. Слоган може виражати основні принципи діяльності фірми, її кредо, підкреслювати турботу про клієнта й виняткові якості фірми. Існує безліч інших підходів до розробки слоганів, що відповідають різним концепціям рекламного звернення: обіцянка вигід, ліричний, фантазійний.

Фірмовий слоган має відповідати наступним основним вимогам:

  • органічно вписуватись у фірмовий стиль компанії й робити внесок у формування її іміджу;
  • обов’язково враховувати особливості цільової аудиторії, клієнтурного ринку фірми, бути зрозумілим та близьким цій аудиторії;
  • бути коротким і таким, що добре запам’ятовується;
  • бути оригінальним;
  • мати яскраве емоційне забарвлення;
  • виключати двояке тлумачення;
  • відповідати стилю й системі цінностей компанії.
 
© Ура! 2006

Створення сайту:

Інтернет системи Інтернет системи