нет соединения c БД Ура! Дизайн працює . Корисно . Як фірмовий стиль працює на вас
На головну
       
Укр
Рус
   

Як фірмовий стиль працює на вас

Що?

Фірмовий стиль  — це набір постійних дизайнерських (кольорових, графічних), словесних і типографських елементів, які забезпечують візуальну й смислову єдність діяльності, внутрішнього змісту й зовнішнього оформлення компанії.

Синонімом фірмового стилю є корпоративний стиль або corporatіve іdentіty (англійський термін): індивідуальний пізнаваний образ організації, що дозволяє відрізняти її від інших. Фірмовий стиль може бути приналежністю не лише комерційної, але й некомерційної організації, а також окремого продукту.

Коли?

Хоча поняття фірмового стилю зародилося лише у XX столітті, ще у стародавні часи вмілі майстри позначали свою продукцію особистим клеймом, яке умовно можна трактувати як логотип. Кочові народи накладали знак власності на худобу. Латинський еквівалент слова тавро — brand — використовується нині для позначення одного з ключових понять маркетингу. У середньовіччя клейма стали приналежністю цехових артілей.

В епоху науково-технічної революції із загальним ростом чисельності населення й розвитком ринкових відносин стало очевидно, що недостатньо випускати якісну продукцію. З’явилася необхідність виділяти її на тлі продукції конкурентів за допомогою цілого ряду стійких елементів, з яких почав формуватися фірмовий стиль. У постіндустріальну епоху сфера послуг зайняла позицію не менш міцну, ніж виробнича сфера. А для організацій, що надають послуги, вже на початку їхнього існування наявність фірмового стилю є життєво необхідною.

Західні компанії вже давно усвідомили ефективність фірмового стилю у боротьбі за клієнтів: досить згадати такі компанії як Coca-Cola, McDonalds, Nіke, Nokіa, Sony, Samsung, як відразу виникає пізнаваний зоровий образ, а то й певне смакове відчуття.

Навіщо?

Вигоди від використання фірмового стилю можна розділити на два класи: поліпшення репутації (іміджеві завдання) і скорочення управлінських витрат (бізнес-завдання).

Іміджеві завдання. Фірмовий стиль створює унікальний образ організації, що допомагає відрізняти її від конкурентів. Грамотний фірмовий стиль сприяє позитивному образу організації. Неохайне ставлення до власних візитних карток, рекламних блоків переноситься на ставлення до фірми.

Бізнес-завдання. Фірмовий стиль дозволяє знизити витрати на розробку й затвердження типових представницьких елементів, таких як візитна картка, бланки, конверти, папки, а також рекламних матеріалів, публікацій, сувенірної продукції. Вкладення у правильний фірмовий стиль приносять більше дивідендів, ніж вкладення у нерухомість компанії. Фірмовий стиль створює ґрунт для успішного функціонування бізнесу і збільшує його вартість. Наявність фірмового стилю є конкурентною перевагою. У сучасному розумінні стратегічного планування компанії, фірмовий стиль є одним з ресурсів керування.

Як?

Фірмовий стиль надає компанії наступні переваги:

  • допомагає споживачам орієнтуватися в потоці інформації, швидко й безпомилково знаходити товар фірми, що вже завоювала їхню довіру;
  • дозволяє фірмі з меншими витратами виводити на ринок нові товари;
  • підвищує ефективність реклами;
  • знижує витрати на формування комунікацій за рахунок ефективності реклами;
  • допомагає досягти необхідної єдності не лише реклами, а й інших засобів маркетингових комунікацій фірми (проведення прес-конференцій, випуску престижних проспектів);
  • сприяє активізації корпоративного духу, єднає співробітників, створює почуття причетності до спільної справи, «фірмовий патріотизм»;
  • позитивно впливає на естетичний рівень і візуальне середовище фірми.
 
 
© Ура! 2006

Створення сайту:

Інтернет системи Інтернет системи